🇺🇸 - Update from Land Support

Your favorite land support team is over here feverishly getting Cyril's final arrival prepared! Its getting close!

The window for his arrival has moved from Noon HST to 11-12 HST as he is getting great drift- so its looking like it will on the earlier side of this window.

If you are joining us for the welcome paddle out the details have been updated here.

Cyril will be landing at the Wailoa Sampan Basin Harbor, at the slip closest to the where the Wailoa River meets the bay directly across from the Suisan Fish Market. Map shown.

Big thank you to Niklas and everyone at the Hilo Yacht Club for helping us set up a welcoming reception for Cyril's arrival. You are all amazing for making this happen.

Facebook live streaming of Cyril's arrival will begin on Cyril Derreumaux Adventure and the instagram page at approx 10:30/10:45 am HST- depending on how quickly Cyril is moving along. Keep checking for the latest. Aloha!

🇫🇷 - Votre équipe de soutien à terre préférée est là pour préparer fiévreusement l'arrivée finale de Cyril ! Ça se rapproche !

La fenêtre pour son arrivée est passée de midi à 11-12 heure locale (23h à minuit heure française) car il bénéficie d'une bonne dérive - il semble donc que ce sera plutôt vers 23h.

Cyril débarquera au port du bassin de Wailoa Sampan, à l'endroit le plus proche de l'endroit où la rivière Wailoa rencontre la baie juste en face du marché aux poissons de Suisan. Carte affichée.

Un grand merci à Niklas et à tout le monde au Hilo Yacht Club pour nous avoir aidés à organiser une réception de bienvenue pour l'arrivée de Cyril. Vous êtes tous incroyables !

La diffusion en direct sur Facebook de l'arrivée de Cyril commencera sur la page Facebook Cyril Derreumaux Adventure + la page instagram vers 10h30/10h45 heure locale (22h30/22h45 française) - en fonction de la rapidité avec laquelle Cyril avance.